Główne zalety śpiwora:
- Sprężysta ocieplina sprawia iż śpiwór dobrze się kompresuje, a po rozłożeniu wraca do swoich kształtów.
- Nawet mokry śpiwór zachowuje właściwości termiczne.
- Dwukierunkowy zamek błyskawiczny zabezpieczony jest listwą termiczną, która chroni przed utratą ciepła. Dodatkowo od środka wszyto listwę chroniącą przed zacinaniem się zamka, która umozliwia szybkie wydostanie się ze śpiwora.
- Listwa termiczna w obszarze ramion stanowi dodatkową warstwę izolacji, która ogranicza przenikanie ciepła z ciała na zewnątrz.
- Kaptur jest szeroki i ciepły. Posiada ściągacz wokół twarzy aby maksymalnie zniwelować utratę ciepła.
- W okolicach szyi wszyto dodatkowy kołnierz ze ściągaczem który dba o to aby ciepło ze śpiwora nie uciekało.
- Zawieszki u dołu pozwalają na zawieszenie śpiwora w pozycji pionowej w celu osuszenia lub przechowywania. Zawieszki te minimalizują zmarszczenia podczas przechowywania śpiwora, co z kolei wpływa na poprawę jego trwałości.
Śpiwór jest trzywarstwowy:
- Warstwa wierzchnia – AQUALight odporna jest na niewielki deszcz i wilgoć np., w zaparowanym namiocie.
- Wypełnienie – sprężyste włókna Isofibre zapewniają komfort termiczny, dzięki mikro-przestrzeniom w ich struktórze. Podczas wyjmowania śpiwora z worka transportowego, włókna rozprężają się i utrzymują ciepło nawet, gdy są wilgotne. Śpiwór z tą ociepliną można bez obaw prać.
- Warstwa wewnętrzna – materiał Sufersoft charakteryzuje się wytrzymałością, delikatną i przyjemną dla skóry teksturą oraz oddychalnością. Tkanina ta zapobiega magazynowaniu się wilgoci wewnątrz śpiwora.
worek kompresyjny - W zestawie ze śpiworem otrzymujemy worek transportowy posiadający paski kompresyjne.
Paskami możemy zminimalizować gabaryty oraz za ich pomocą doczepić śpiwór np. do plecaka.
Dane techniczne:
- worek kompresyjny
- Rozmiar po kompresji: 28 x 24 cm
- Typ: mumia
- Waga: 1650 g
- Zakres temperatur: od -2°C do -7°C
- kolor: oliwkowy
__________________________________________
Opinie o produkcie
Komentarze mogą umieszczać tylko osoby zarejestrowane, które dokonały zakupu danego produktu.