Szperacz XRG 2000 Monster 2000 lm XRG2000M
Zasięg do 300m, port microUSB
Poręczna latarka LED emitująca światło o mocy 2000 lumenów za pośrednictwem diody XML-L2
Maksymalny zasięg szperacza to koło 300 metrów.
Budowa latarki XMR Monster 2000:
Korpus szperacza stworzono z wytrzymałego stopu aluminium.
Frezowanie na głowicy wpływa pozytywnie na odprowadzanie ciepła z latarki.
Korona na jej szczycie pozwala postawić latarkę bez obaw o zarysowanie soczewki.
Chwyt latarki jest pokryty antypoślizgową fakturą.
Latarka Monster spełnia normę wodoszczelności IPX4.
Intuicyjna obsługa szperacza :
Obsługa przebiega za pomocą jednego przycisku umiejscowionego z boku korpusu latarki.
Włącznik informuje nas o potrzebie naładowania akumulatora
– gdy poziom naładowania spadnie poniżej 25%, podświetlenie przycisku zmieni się z zielonego za czerwony.
Latarka oferuje 3 tryby pracy:
- mocny,
- standardowy,
- stroboskopowy.
Zasilanie latarki XMR 2000 lumenów:
Latarka zasilana jest akumulatorem litowo-jonowym 26650.
Zamiennie istnieje możliwość zastosowania akumulatora 18650 za pomocą dołączonego adaptera.
Akumulator ładujemy za pośrednictwem latarki. Posiada ona gniazdo microUSB z gumową zaślepką.
Latarkę możemy podłączyć do gniazda sieciowego za pomocą ładowarki od smartfona, do komputera czy powerbanka.
Zestaw zawiera:
- - latarkę,
- - akumulator 26650,
- - adapter do akumulatora 18650,
- - kabel USB/microUSB do ładowania,
- - smycz na nadgarstek.
Dane techniczne latarki Monster 2000:
- Maksymalny strumień światła: 2000 lumenów
- Wiązka światła: szeroka
- Tryby świecenia: 3
- Czas pracy w najmocniejszym trybie: 3 h 20 min
- Czas pracy w najsłabszym trybie: brak danych
- Zasilanie: akumulator Li-Ion 26650
- Materiał obudowy: metal
- Klasa wodoszczelności: IPX 4
- Długość: 153 mm
- Średnica: głowica 52 mm; korpus 32 mm
- Waga: 236 g
____________________
Produkt marki XMR
Jeżeli szukasz dobrej jakości produktów z kategorii survival i turystyka zapoznaj się z naszą ofertą.
Opinie o produkcie
Komentarze mogą umieszczać tylko osoby zarejestrowane, które dokonały zakupu danego produktu.