Informacje o produkcie
Dostępna ilość:
Producent: Silky
Piłka Pocketboy to doskonałe narzędzie, które sprawdzi się nie tylko w ogrodzie do przycinania pojedynczych gałęzi drzew i krzewów, ale również jako element wyposażenia każdego fana survivalu i bushcraftu.
Pocketboy 170-10 to zgrabna piła ręczna japońskiej marki Silky wyprodukowana w Japonii. Powstała w oparciu o wielowiekową tradycję wytwarzania niezawodnych narzędzi tnących oraz nowoczesną technologię. Takie podejście producenta sprawia, że narzędzia Silky to precyzyjne, solidne, ergonomiczne i niezawodnie piły do pracy w każdych warunkach.
Brzeszczot piły wykonany został z wysokowęglowej stali, a kształt poddany precyzyjnej obróbce laserem. Powierzchnia piły jest chromowana, co zapobiega korozją i chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Głównym atutem piłki Pocketboy są szlifowane w czterech płaszczyznach zęby powierzchni tnącej oraz profilowana rękojeść. Aby zapobiec wyłamywaniu się ząbków zastosowano hartowanie utwardzające jedynie brzegi zębów, zaś pozostała ich część jest miękka i elastyczna co poprawia cięcie. Precyzyjne szlify w kształcie klepsydr, zapobiegają blokowaniu się piły co poprawia komfort cięcia.
Piły Pocketboy 170-10 mają ostrze o długości 170 mm, na które przypada po 10 zębów na odcinku 30 mm długości. Piłki są składane podobnie jak większość składanych noży na świecie, więc ostre zęby są bezpiecznie ukryte. W zestawie z piłką jest praktyczne zamykane etui wykonane z przeźroczystego tworzywa. Pozwala to na bezpieczne i wygodne przenoszenie narzędzie w plecaku, torbie czy na pasie.
Cechy produktu:
________________________________
Oryginalny produkt japońskiej firmy Silky
Sprawdź także inne produkty z kategoriisurvival i turystyka w naszymsklepie militarnym, myśliwskim.
Inne produkty z tej kategorii
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również:
Opinie o produkcie
Zapytaj o ten produkt
Na wiadomości odpisujemy w godzinach pracy
od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 17:00
Opinie o produkcie
Opinie nie są weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.