Instrukcja zamawiania produktów w sklepie military-zone.sklep.pl
Krok 1. Wybierz interesujące Cię towary i dodaj do Koszyka
Aby dokonać zakupu towaru, kliknij na interesujący Cię towar, następnie w dole strony opisującej wybrany artykuł, szukaj ikonki z koszykiem:

- Po lewej stronie powyższej ikonki w "polu wyboru" wpisz jaką ilość danego artykułu chcesz kupić - domyślnie jest wartość = 1 (czyli 1szt lub 1 para, jeśli są to np buty...)
- Dodaj produkt do Koszyka
- Jeżeli zamierzasz kupić więcej przedmiotów, wyjdź z Koszyka i przeglądaj dalej produkty. System zapamięta towary, które już są wybrane. Do koszyka można dodawać wiele towarów.
- Zbędne produkty możesz usuwać z koszyka, naciskając czerwoną ikonę z krzyżykiem znajdującą się po prawej stronie towarów wyświetlonych w Koszyku. Możesz również skorygować ilość towarów wpisując inne wartości w polu wyboru.
- Jeżeli już wszystkie towary masz w Koszyku i Twoje zamówienie jest gotowe, naciśnij w dole koszyka przycisk z napisem: ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE.
Zobacz poniższe skany przedstawiające proces zamawiania:

Krok 2: Wybierz formę przesyłki oraz formę płatności
Tuż pod koszykiem z wybranymi przez Ciebie towarami znajduje się małe
okienko z wyborem kraju wysyłki. Domyślnie jest to Polska, jeśli chcesz wysłać do innego kraju, wybierz go z listy wyboru, która się pokaże po kliknięciu.
W zależności od rodzaju wybranych produktów, ich wymiarów, wagi i ceny, wyświetlą się tylko te formy przesyłki, które są możliwe dla danych produktów. Np. przy karabinkach lub łukach z uwagi na ich duże wymiary, nie możliwy będzie wybór paczkomatu.
Po wybraniu formy przesyłki, np.
Kurier DPD lub
Paczkomat, kolejnym krokiem będzie wybór formy płatności.
Krok 3. Wybierz formę płatności
Zdecyduj, jak chcesz zapłacić. Wybierz szybkie płatności np.: Przelewy24.pl lub Przelewem na konto...
- Przelew dowolny - tę opcję wybierz, jeżeli chcesz dokonać przedpłaty na konto.
- Gotówka przy odbiorze - tę opcję wybierz, jeżeli chcesz zapłacić za towar listonoszowi przy odbiorze przesyłki.

Krok 4. Wybierz dokument sprzedaży i podaj adres do wysyłki towaru
Zdecyduj, czy wystarczy ci paragon, czy też chcesz otrzymać fakturę VAT.
Wypełnij pola poniżej, wpisując swoje dane i adres do wysyłki.
Jeśli zaznaczysz pole: Wysyłka na inny adres, wówczas możesz podać osobne dane do faktury, a inne do wysyłki towaru.
Jeśli zamierzasz podać jakieś uwagi do swojego zamówienia, wpisz je w pole: Twoje uwagi, np podając wymagane dane personalne przy zakupie towarów koncesjonowanych dla osób dorosłych, np rewolweru czarnoprochowego lub paralizatora.

Krok 5. Zaakceptuj warunki regulaminu i potwierdź zakup
Jeżeli wszystkie dane zostały poprawnie wypełnione, wówczas zaakceptuj regulamin, możesz też przy okazji zaznaczyć pole Zapisz mnie do subskrypcji, wówczas możesz od nas otrzymywać informacje o nowościach i promocjach na swój adres e-mail, podany podczas składania zamówienia. Posty wysyłamy bardzo rzadko, więc nie zaśmiecimy twojej poczty. Zawsze możesz zrezygnować z subskrypcji.
Na koniec POTWIERDŹ ZAKUP - naciskając przycisk na samym dole.

Krok 6. Sprawdź swoją pocztę e-mail
- Po dokonaniu zakupu, czyli po naciśnięciu klawisza POTWIERDŹ ZAKUP, na podany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia (Zdarza się, że potwierdzenie przychodzi z opóźnieniem).
- Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia, to możliwe jest, że podany przez ciebie adres e-mail posiadał jakiś błąd (np. literówka) lub twoja skrzynka pocztowa uznała ten e-mail za spam, wówczas sprawdź swój folder spam, czy aby wiadomość o zakupie nie wylądowała w tym miejscu.
- W potwierdzeniu zamówienia otrzymasz link, który po naciśnięciu dodatkowo potwierdzi Twoje zamówienie w systemie: military-zone.sklep.pl. (Potwierdzenie zamówienia klikaniem na link nie jest konieczne do realizacji zamówienia, ale pozwala nam uwiarygodnić adres e-mail osoby zamawiającej)
- Jeżeli zauważysz jakieś błędy w mailu potwierdzającym Twoje zamówienie skontaktuj się z nami poprzez e-mail: sklep[małpa]military-zone.sklep.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: 609868609 - skorygujemy błędy w Twoim zamówieniu.
- Oczekuj od nas informacji o realizacji zamówienia. Zawsze informujemy o tym, czy zamówienie jest już w realizacji i czy wszystkie zamówione towary są dostępne.
- Czytaj nasze UWAGI w korespondencji wysyłanej na Twój adres e-mail
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. Od 8:00 do 16:00, w soboty i niedziele - nieczynne
Przesyłki zagraniczne
Istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę Polski do krajów, które są możliwe podczas wyboru kraju dostawy, który znajduje się tuż pod koszykiem z wybranymi produktami.
Jeśli nie ma tam Twojego kraju, wówczas raczej nie możemy tam wysłać towatu.