Niezwykła skuteczność i wiarygodność alkomatu Isober 30 możliwa jest dzięki zastosowaniu
4 razy większego sensora.
Jak wiadomo to właśnie sensor jest kluczowym elementem każdego alkomatu, od którego zależna jest jakość, powtarzalność i dokładność pomiarów.
- Czterokrotnie większy platynowy sensor elektrochemiczny, wymagający poddania kalibracji co 12 miesięcy lub co 1000 pomiarów.
- Ponad to sensor został wzmocniony i jest bardziej odporny na uszkodzenia mechaniczne.
- Innowacyjne oprogramowanie które idealnie współdziała z mocnym sensorem.
- Wbudowany, wysuwany ustnik. Dzięki temu możesz korzystać z urządzenia nawet w przypadku, utraty jednorazówek.
- Możliwe jest jego wysunięcie, za pomocą funkcjonalnego suwaka, znajdującego się u góry urządzenia.
- Tryb wykrywania alkoholu w napojach.
- ACR System, który z wyprzedzeniem informuje o konieczności kalibracji urządzenia z możliwością jego zablokowania po przekroczeniu określonej liczby pomiarów lub ostatniej daty kalibracji.
Tryb wykrywania alkoholu w płynach
Dzięki tej innowacyjnej funkcji pasywnego trybu pomiaru zbadasz, czy w zamówiony przez Ciebie napoju znajduje się alkohol.
Jest to świetne rozwiązanie dla np. osób alkoholu niepijących na imprezach, kierowców itp.
Solidne Etui na alkomat
Sztywne etui zapinane na zamek, zostało wyściełane gąbką która idealnie „opatuli” Twój alkomat.
Dodatkowa wewnętrzna kieszonka pomieści np. zapasowe ustniki czy baterie.
Wewnątrz pokrowca otrzymujesz nie tylko alkomat ale i dodatkowe jednorazowe ustniki, przejrzysta instrukcja obsługi oraz dokument z podstawowymi informacjami, dotyczącymi serwisu, kalibracji i reklamacji urządzenia.
Rok bezpłatnych kalibracji.
Aby Twoje urządzenie pracowało zawsze z maksymalną precyzją zadbaj o odpowiednio częste kalibracje.
Przez 12 miesięcy od daty zakupu producent oferuje dowolną liczbę kalibracji w autoryzowanym serwisie.
5 lat gwarancji
Każde urządzenie dostępne w ofercie Promiler, w tym również PROMILER iSOBER 30 posiadał 5-letnią gwarancję.
Opinie o produkcie
Opinie nie są weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.